dinsdag 29 januari 2013

baby Lutèce :)

Na eens wat teruglezen op mijn blog kwam ik erachter dat ik nog bijna niks geschreven heb over Lutèce, het zusje van Lou! Ookal pas ik nog niet op haar omdat ze nog borstvoeding krijgt en ze dus bij haar moeder moet blijven, toch zie ik haar natuurlijk elke dag! Het is wel leuk om een baby'tje in huis te hebben, ze huilt niet vaak en het is super schattig!
In maart word ze 1 jaar, op de eerste dag van de lente is ze geboren. Ze lacht vaak ( een echte schaterlach!) en ze kruipt het hele huis in sneltreinvaart door.
Haar favoriete 'speeltje' is de vaatwasser, zodra hij openstaat kruipt ze erin en vermaakt ze zich voor wel een half uur!

Zodra ze muziek hoort begint ze te dansen, en krijgt ze gelijk energie!
Na het eten doet Lou vaak een kruipwedstrijd met haar, waarbij Lutèce vaak nog wint ook! Na een paar rondjes ligt ze vaak schaterlachend op haar buik op het tapijt, waarna ze vrolijk weer verder kruipt. Die lach is zo aanstekelijk!

Elke avond tijdens het tandenpoetsen kruipt ze de overloop een beetje rond en komt ze soms even een bezoekje aan mijn kamer brengen.

Mijn laptop vond ze trouwens ook wel heel interessant!


Liefs, Willemijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten