maandag 8 oktober 2012

the weekend (part 2)!

Zondag had ik met Nataly en Kaleigh( au pair uit Canada) 's ochtends afgesproken. We zijn lekker op z'n frans in een cafeetje koffie en een stokbrood gaan eten. Het plan was om daarna naar de Japanse tuinen te gaan. Omdat we niet wisten waar het was gingen we de weg vragen bij het museum. Daar vond de portier ons op de een of andere manier he-le-maal geweldig, en mochten we overal gratis naar binnen, kregen we gratis telefoons, werden we aan de baas van het museum voorgesteld, en kregen we beide telefoonnummers om een keer uit eten te gaan. Dit gaan we toch maar niet doen haha! Waar we dit nu weer aan te danken hebben, geen idee, maar het was in ieder geval echt een mooi museum, en een hilarische dag. Er was een expositie met veel Nederlandse en Vlaamse schilderijen. Zo hing er een echte Rembrandt tussen! 
De Rembrandt!
De tuin van het museum, een soort binnenplaats.

Deel van onze VIP behandeling, met ontzettend leuke telefoons haha!

Voor het Museum met Nathaly en Kaleigh.
 We mochten op de foto met de traditionele kleding op de schilderijen! We werden helemaal aangekleed, wat nogal hilarisch was, en daarna mochten we achter een lijst op de foto.
De portier/ onze fan van het museum.

Wat foto's genomen tijdens onze wandeling naar de Japanse tuinen:




 Hierna zijn we alsnog naar de Japanse tuinen gegaan, echt heel mooi! Het was nog steeds 25 graden maar voor hier is het toch al herfst en waren sommige bomen al mooi rood gekleurd. Het rook er ook heerlijk!






Helemaal zen met Boedha in het park haha!


  Hierna zijn we nog even langs de Garonne gelopen, de hoofdrivier die door de stad stroomt. 's Avonds is deze brug ook prachtig verlicht, maar overdag is het ook al heel mooi.




.Al met al een super leuke dag, met veel verassingen! Mijn engels gaat er ook ontzettend op vooruit omdat ik het gehele weekend engels praat en veel au pairs uit Engeland of Amerika komen. Twee in één dus! Ook ga ik het britse accent een beetje overnemen, dat is zo aanstekelijk haha! Volgende week weet ik nog niet wat me te wachten staat, maar ik zal snel weer een blog posten om jullie op de hoogte te houden! :)

bisous!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten